Its Not The End…

everything will be okay in the end, if it’s not okay..then it’s not the end

How i love that quote so much..hari ini saya mahu berjiwang-jiwangan kerana dalam hati ada taman..dan arnab pun berlari-lari..white fat bunny(sindiran halus).

Ohh..saya sungguh bersyukur diberikan peluang yang sangat-sangat saya hargai..ujian ini betul-betul membuatkan saya insaf dan sedar akan kuasa-Nya. Pada saat saya merasakan nikmat yang saya tidak sanggup lepaskan itu telah ditarik balik dan saya merasa keseorangan, tiada siapa mahu menerima..hanya Satu tempat mengadu, hanya Satu tempat merayu..dan pada hari ini, Dia bagi nikmat yang lebih berbanding sebelumnya..sungguh aku jatuh cinta padaMu ya Muhaimin.

Betullah..bila kesempitan, baru kita akan teringatkan dia.Kehidupan adalah sebuah cermin yang luas. Keluasan tersebut menyebabkan kita sukar mencari ruang-ruang yang terbaik untuk diri kita dan kita lupa Rabbul Izzati begitu hampir dengan kita.

Syukur Alhamdulillah…dan..

sekali lagi..

terima kasih MHZ.

Walau apa jua dugaan yang kalian hadapi, ketahuilah Allah kan pasti sentiasa di sisimu, tersenyum melihat hambaNya yang sering bersyukur dan redha pada qada dan qadar Nya. Maka, tenanglah wahai jiwa-jiwa yang diuji…Yakinlah ada pelangi di hujung jalan itu.

Leave a Reply

