aummm

Hai..nama saya Junjun..itu nama panggilan,nama sebenar saya Junior sebab saya serupa dengan kakak saya yang lain bapa,tapi dia dah mati..nama dia Beruang. Agak2 saya betina tak? Taklah, saya jantan,badan je macam betina tapi saya tak malas macam abang2 saya. Saya rajin masuk bakul plastik,shopping bag dan apa2 sahaja yang boleh masuk, hancurkan kain itu favourite saya. Saya selalu kena marah tapi saya tak kesah. Korang nak cakap apa lantaklah, yang penting saya bahagia. Dulu masa baby, saya jadi tunggal sebab adik beradik dah mati secara misteri. Lepas tu,saya cuba jadi peramah dengan kawan dengan Tamtam, Putut dan Beruang..sedihnya,mereka memulaukan saya..cuma Tamtam yang layan saya sebab itu sampai sekarang saya amat selesa dengan abg tamtam. Then, mama saya pula memulaukan saya sebab dia ada baby baru masa saya umur 3 bulan. Saya nampak kurus tapi saya kuat makan sebab saya suka main..tak macam putut,lepas makan dia tidur..tak macam tamtam, nak main tapi malas,asyik grooming je. Itulah saya..

Junior @ Jun Jun

Leave a Reply

